top of page

Workshop Punch Needling


Hey. I'm Silvie | Lifestyle Blog Workshop Punch Needling

Een workshop laat je proeven van nieuwe dingen. Ditmaal was het Punch Needling.

"When life gives you lemons, make lemonade..."



Punch Needling, ik had er nog nooit van gehoord.

Handwerk, klinkt bij mij vaak als... ouderwets. Wel, Saar goot deze lussige-handwerk-techniek in een fris, hip kleedje. En DAAR hou ik nu eens van si! Saar is ergotherapeute bij kinderen met diverse ontwikkelingsproblemen, is gehuwd met Hans, heeft 2 kids EN helpt haar man bij het interiorbedrijf Soda Interior. Ook zo'n mega creatief idee. Ja... ik kan hiervan erg enthousiast worden! Door de drukte van job en gezin, ontstond de nood aan iets luchtigs en creatief, namelijk een online shop. Haar shop biedt leuke DIY pakketten, maar ook afgewerkte creaties om je interieur of jezelf op te leuken. Een superwoman dus, met een ontzettend creatief brain, als je het mij vraagt! Ik was dan ook super blij dat ik haar en haar workshop tegen kwam. En het stopt niet hoor. Wil je meer weten over Saar met haar creatieve brain? Neem dan zeker een kijkje op haar blog: My Pink Lemonade. Trouwens DE favoriete booze van mijn man tijdens onze American Roadtrip! Flashbacks*

Visitekaartje

Molenweg 50 - 8470 Gistel

0474 65 74 69

Visitekaartje

De host(s) voor deze workshop zijn nog zo'n superwomen. Aline runt samen met haar mama de splinternieuwe, cozy en trendy breakfast-brunch-lunch-coffee-spot Kantine, in Koksijde. Ik kwam hier vorige zomer (weet je nog, DIE warme zomer van 2018) al eerder voor een heerlijke breakfast. Een blogje met frames-by-me, volgt zeker nog! Aline en haar mama doen dit met passie, dat zie je in alles wat ze met de zaak doen. Ik volg Kantine op Instagram en kwijl telkens bij het zien van de weeksuggesties die ze wekelijks samen zelf uitzoeken EN bereiden. Heerlijk toch! Ze hebben er ook een hele leuke wall, maar dit zie je straks tussen de workshopfoto's. Naast al dit lekkers en moois, hadden ze bij het uitkiemen van hun horeca-plan het lumineus idee om de handen in elkaar te slaan met Eliza, eigenares van Kabine. Beiden vormen gewoon een Siamese tweeling zeg! Nee, niet echt natuurlijk. Ik leg uit: naast Kantine de brunchbar, ligt Kabine de conceptstore. Aan de buitenkant lijken ze gescheiden, maar aan de binnenkant zijn ze met elkaar verbonden. Net als echte tweelingen, kregen ze beiden bijna dezelfde naam en werd hun logootjes in gelijkaardig kleedje gestopt. Briljant! We werden tijdens de workshop zoetig verwend met home made taartjes made by mama Kantine en een drankje. Latte for me please ♡

Visitekaartje

M. Blieckstraat 11 - 8670 Koksijde

Visitekaartje

M. Blieckstraat 11 - 8670 Koksijde

 

WORKSHOP FRAMED


bottom of page