top of page

Saladette | Roeselare


Hey. I'm Silvie | Lifestyle Blog. Saladette Roeselare

Op zoek naar geen fast-food, vond ik Saladette. Hun Facebook en Instagram posts met smakelijke opsommingen van de lunch-ingrediënten-van-de-dag, lokten me tot bij hen. No regrets, even after eating it, want verser en gezonder kon niet! Dus, heb je honger in groenten, maar dan echt lekkere (soms vergeten) groenten, bereidt in allerlei koude salades, warme schotels, humus, juices, soep of gewoon zin in een lekker vers gebak? Dan is Saladette in Roeselare iets voor jou!

"Alles met liefde"



Wie? Wat? Hoe?

Bij Saladette heb je keuze uit verschillende dagverse bereidingen. Geloof me ze zijn steeds erg verrassend! Jij kiest welke slaatjes je wilt en Saladette schept dit netjes op een bord to stay of lunch-box-to-go. Soms heb je keuze uit wel 8 soorten! Warm en koud. Enkel pure heerlijke groenten, bewerkt volgens de creatieve kennis die Jozefien en Belle zich rijk zijn. Ook met hun mooie en lekker gebak kan Saladette me bekoren. DE specialiteit van Belle. Ik ben blij met Saladette in mijn hometown.

Visitekaartje

Hugo Verrieststraat 2A, Roeselare

0478 98 60 57

hallo@saladette.be

www.saladette.be

bottom of page